Emma Răducanu cere 2000 de dolari pentru ședințe virtuale, încercând să își omoare timpul pe fondul pauzei cauzate de operațiile pe care le-a suferit.
Ea a optat pentru această variantă pentru a menține fluxul financiar abundant care s-a abătut asupra sa, după ce a câștigat US Open 2021. Într-un parteneriat cu platforma online americană Airwayz, pe care l-a anunțat în ianuarie, Răducanu are un canal video unde oamenii au putut trage cu ochiul în culisele vieții britanicei. Costul vizionării videoclipurilor era de 5 dolari.
Emma s-a oferit atunci și să-și antreneze fanii. Ședințele de coaching costă însă 2.000 de dolari. Cu siguranță sunt scumpe, chiar dacă este vorba de o campioană de Grand Slam.
Site-ul are toate detaliile despre cum să te lași antrenat de Răducanu. Se poate da share la propriul video în care joci tenis și în termen de 15 zile, vei primi o întreagă descriere scrisă & video despre cum îți poți îmbunătăți jocul. Lecțiile sunt adaptate în funcție de punctele forte și punctele slabe ale jucătorului.
Cu trei operații la ambele încheieturi ale mâinii și la o gleznă, publicul nu o va vedea pe Emma Răducanu în acțiune cel puțin până în septembrie. Ultimele 12 luni au fost turbulente pentru britanică. Răducanu a schimbat nu mai puțin de cinci antrenori și nici accidentările nu i- au dat pace.
Câștigarea US Open la o vârstă atât de fragedă a transformat-o foarte repede într-un superstar mondial. Cu toate acestea, a devenit o sarcină dificilă să fie în topul tenisului. Cu timpul, adversarele i-au înțeles jocul și a devenit ușor previzibilă. Emma este acum pe locul 107 mondial, dar totuși prima în topul britanicelor.
Ea n-a mai câștigat nimic de la US Open 2021, însă financiar o duce fabulos, cu peste 20 de milioane de dolari adunați anual din contractele de publicitate. Emma a semnat angajamente de sponsorizare de șapte cifre cu Dior, Tiffany, Evian, British Airways, Vodafone UK și Porsche. La acestea se adaugă contractele cu sponsorii tehnici, Nike și Wilson.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER